Известие

Collapse
No announcement yet.

не мога да намеря утечката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    изгорял чип

    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Явно говориш за дефектирал чип в боди компютъра. Как реши проблема?
    Колега проблема беше решен със смяна на цялата платка. Проблема започна с габарита и завърши с пълен блокаж вътре на цялата електроника и спря да пали. При смяната на платката си забрави ключа и се появи веселия надпис CODE , наложи се и препрограмиране на ключа за да запали ( по трудния начин без алфа кода) . Прилагам и снимка на старата платка .

    Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=faa0f11e80

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Ако мислиш,че боди комповете ги правят талянци,тцъ..............виждал съм какво ли не при всички производители,имам приятел който работеше в Jonson controls a сега е във Visteon,той какви неща ми е разказвал,плаша се как се движат въобще някои коли.
      Прав си. Един прави една недомислица а по-страшното е, че други се скъсват да я копират. А пък трети си вика "щом всички правят така, значи е върха на сладоледа"........

      Шантав свят.

      ---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:55 ----------

      Първоначално публикувано от razor1911 Покажи съобщение
      Колега проблема беше решен със смяна на цялата платка. Проблема започна с габарита и завърши с пълен блокаж вътре на цялата електроника и спря да пали. При смяната на платката си забрави ключа и се появи веселия надпис CODE , наложи се и препрограмиране на ключа за да запали ( по трудния начин без алфа кода) . Прилагам и снимка на старата платка .

      Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=faa0f11e80


      Чипът е пукнал, че чак се е сцепил. Този вдясно е същият.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        какво си пипал по колата та си му докарал белята? Имам един такъв комп, някой може да ти смени чипа, че и аз също. Смениш ли платката, отиваш на много препрограмирания, най-вече ключ. Това е мощен бувер и някое късо го е шатнало (на габарит, например)
        Last edited by Alex_26; d.m.y г., 11:54.

        Comment


        • #19
          здравейте колеги след толкова туткане накрая се намери време за еладжия....изгорял чип на модула зад бушоните....проблема е че и платката е понесла щети от изгарянето...сега трябва да сменя модула...да се препрограмира имобилаизера понеже нямал вече да разпознава ключа и така....

          ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

          някой би ли ми споделил кво сурвакане да очаквам за препрограмирането ? за другото ясно

          Comment


          • #20
            На мен процедурата ми излезе 150 лв смяна на платката + препрограмиране .

            Comment


            • #21
              Ти хубаво ще смениш платката, тя е резултата. А причината за изгарянето?

              Comment


              • #22
                Явно им е фабричен дефект

                Comment


                • #23
                  Забрави

                  Comment


                  • #24
                    Бобина

                    Възмножно ли е от такъв модул зад бушоните да ми изгори чипа за управление на бобините на компа,а също и да прави маса и да дава грешки в касетофона и мултиволана ,щото имам един проблем.Постоянно ми премигва касетофона,примерно изключа-включа сменям парчетата после спират да работят на касетофона каквито и копчета да натисна и си почти изгъснал тоест,не свети екрана,а само копчетата отстрани светят и след примерно няколко минути спира да ми работи и мултиволана?Също,нормално ли е като си вдигам прозореца да премигва крушката вътре в купето не много но леко премигване,а също като запаля колата и давам газ рязко при тръгване примерно,не всеки път имам чувството че фаровете ми някак си премигват?Току що смених компа на ГТ 2.0 жтс втори комп,който този път беше направен от бобо и за сега колата няма проблем,но това премигване си остана,реално колата съм я взел от 3 дни и ощя я прбвам но ме е страх да не се умори пак и пак да ми изгори компа,все едно нещо я мори.Имах и друг проблем преди да сменя компа,понякога шофъорската врата не ми се затваряше трябваше да отключа и заключа на затворена врата докато я държа с крака затворена и тогава затваряше.Това не се случваше често,сега след смяната и това не се е случило,но ме страх да не почнат пак тия неща, примерно отключвам колата качвам се тръгвам да затварям и вратата не ще да се затвори слизам бутам я с крак на затворено от ключа отк/закл и примерно се оправи,след това е възможно да го направи отново възможно е и да не го направи.Маса пари хвърлих по тая кола и чак сега я усещам леко оправена,преди това не я правех при бобо,дано да я оправил човека,за сега не светят лампи контрол системи и така нататък,но не знам до кога,а маса пара хвърлих по тая кола,втори комп ми е това.бобо каза че хванал няква маса на двигателя ма нея и преди да ми изгори компа я правехме и след 6 месеца като стана топло,на магистралта преди софия бам бобината се стопи пак,закарах я сменихме компове каза че провевил цялата инсталация,но не знам кво вклюява това точно всмисул зад касетофона гледал ли е възможно ли е там да има маса някаква или примерно във вратата някъде?ПОнякога на загряло като съм карал и след това изгъся за минути и тръгна да паля завърта бавно все едно няма ток,върта ключа пак пробвам и колата пали,това го направи на сменен комп в софия,но като я прибрах в петрич,за сега не съм усетил да го е правила,което смятам че е добре,възможно ли е да ми е слаб първичния ток на акумулатора 64 ампера ми е акумулатора.Някакви отговорчета на въпросите.Иначе проблема с бобините съм го описвал много пъти.
                    Last edited by Kirilbalukchiev; d.m.y г., 09:58.

                    Comment


                    • #25
                      Може ли да го преправиш това с малко главни букви и препинателни знаци, че се обърках още на третия ред

                      Comment


                      • #26
                        Е сега ще го редактирам!

                        Comment

                        Working...
                        X